söndag 20 maj 2012

Barnvagnsdjungeln

Ja hur ska vi göra?? Syskonvagn med plats för en på ståbräda ( kommer ju bli bråk om den, och ja kommer INTE Kunna ta några längre promenader i höst och vinter) Trillingvagn- kommer den användas , finns knappt att få tag på på blocket,jag kan räkna flera tillfällen denna sjukperiod som en trillingvagn redan nu hade vart värd sitt pris i guld ;) Hur skule ni tänka med 4 kottar under 4 år? Eller ja Viggo fyller ju 4 precis där då det ska till att komma en liten till ;)

3 kommentarer:

  1. En trillingvagn hade jag införskaffat, om jag inte hade haft körkort, för att förenkla för mig själv lite! Vår syskonvagn tar jag med mig även om bara ett barn ska sitta, den är så himla bra att lasta saker i ;-)

    SvaraRadera
  2. hej! den här tjejen har 4 barn under 4 år och hon lyckades hitta en smart lösning.

    http://mybabydolls.blogg.se/2011/january/
    kanske kan vara nåt för er.
    här är hennes blogg och vagnen som hon hade hittar du under hennes inlägg 13/1 2011.
    lycka till!
    mvh anna

    SvaraRadera