tisdag 15 maj 2012

Pusslandets dag

Ja idag vart en sån där ofantligt tröttsam dag som kantades av det dåliga mammasamvetet som späddes på då sonen talade om för mig att så tråkigt det var här att han blev ledsen..ja det är inte lätt när man är pigg och full av bus när syrrorna bara vill bli burna och mammas armar och knän inte räcker till, men hjärtat min älskade son det räcker och blir över ska du veta. Liv är bättre och har busat, vi har orkat gunga en stund ute. Gry gnager och dregglar och i munnen har hon helt klart ont och mitt knä har hon inte släppt på hela dan. Tur att pappan i huset trixade lite och tog med Viggo på en åktur i roliga maskiner på sitt jobb :) Och besöken under em gjorde ju min dag, fina vänner man har! Kliandet är här gånger tusen och fick veta av bm idag att jag ska fasta och ta prover i morgonbitti- happy mum ?!? NÄ skulle inte tro det men får se till att ha mackan i väskan så jag kan äta på studs. En natt utan uppvak hoppas vi på eller okej då ett eller två kan de få bli men inte varannan timme som de senaste nätterna. Får nog köra en repris på glass och fruktsallad ikväll!

1 kommentar:

  1. Dubbel "facebooktumme-upp" för glass och fruktsallad :)

    SvaraRadera