torsdag 31 maj 2012

Så slog det mig

Om 11 veckor kan vi ha en bebis..om fyran-myran gör som några av sina syskon och kommer till oss lite tidigare- shit, vi har ingen säng på övervåningen, lite nya sängkläder, tvätta bebiskläder, bb väska, ja listan görs lång.. jaja jag vet 11 veckor det är läänge kvar men tiden säger ju svisch. Magen växer uppåt och det kanske inte är så konstigt att jag känner mig väldigt gravid och magen är i vägen när leksaker och annat ska plockas upp från golvet ;) halsbränna ibland.

3 kommentarer:

  1. Tack vännen för tipset men hur ska man orka göra plankan utan att ledsna.. ge mig tips.. ha en klocka framför sig?
    Brukar du träna då du inte är höggravid?

    SvaraRadera
  2. Just där är det fantastiskt att ha en väldresserad hund. :)

    SvaraRadera
  3. Åh, så spännande! Hoppas ni hinner med allt ni planerat.
    Fatta, snart har ni "the fantastic four"
    Fyra syperhjältar i era liv!

    SvaraRadera