lördag 19 maj 2012

Full fredag och grön lördag!

Ja den var ordentligt bokad! 8 mvc allt såg bra ut med mig och lill#¤ Viggo lyssnade med trätratten! Så om någon vet vart man kan få tag i en sån så säg till! Sedan lite koll på Gry. Och kl 9 kom fotografen till oss för fotograferingen vi vann :) Så trevlig, glad och toppen med barnen- alla hade superkul och det ska bli så spännande att se resultatet! här kan ni kolla in hennes jobb http://www.malinlundqvist-photography.com/ Sedan en snabb lunch, ärenden på stan fika och sedan banken. Så nu kan vi ta in offerter på ombygnation kök! Och ny bil så klart måste vi ju ha. Det var övertrötta barn som hade lite svårt att komma till ro på kvällen. Viggo lite tungandad av pollen så han har sovit oroligt. Ja gårdagens regn gav den sista lilla boosten så nu är det grönt här i Norr! Sämre för oss med allergi- Viggo har fått åka in och inhalera. Jag och syrrorna har städat, lagat lunch och bjudit bror med flickvän på kaffe. Nu sover Gry gott ute och jag tror jag och Liv går mot en lekpark. En pigg Igg är på väg hem igen! Och Gry hon är våran lilla sol igen, skönt att öronen inte gör ont längre. Men en remiss till barn är skickad och vi får se vad det besöket resulterar i. HA en skön dag, jag skulle vilja plantera blommor idag!

1 kommentar:

  1. Alltså, du har väl tittat på Donkeyn som vagn? Jag vet att det är mycket pengar - men den har ju nästan ALLT (ett minus för att det verkar kunna uppstå små skönhetsfel dock). Gissar på att begagnat marknaden kommer mättas inom kort för här kryllar det av dem och då brukar det vara ett tecken på att det inte är lika intressant sen. Den liggdelen är dessutom bra mycket större än UJs om jag inte missminner mig! :)

    Och usch - menar du att Viggo har såna problem med pollen? Jag som trodde att man inte kunde få det så "tidigt". Hoppas allt blommar ut riktigt fort nu, så att ni slipper alla bekymmer sen!

    SvaraRadera