måndag 21 februari 2011

Hujja

Varför läser jag om förlossningar med hjärnblödningar hos mamman, ser på förlossnings kliniken och får mardrömmar sedan som gör att jag inte kan sova? Är det någon sjuk läggning man får som gravid att man MÅSTE se så mycket hemskt som möjligt om det man snart ska gå igenom?

Men den värsta mardrömmen hade jag nog natten mot igår. Någon stod med automatvapen mot våra huvuden i sovrummet, sedan tog de Viggo och Liv och sålde dem till Thailand. Jag menar hallåå vart skenar fanatsin?? Vaknade av att jag låg och skrek åt B och hade ont i halsen av återhållen gråt.

Men dessa mardrömmar minns både jag och B från de föregående grosesserna. Men inte desto mindre läskigt för det. För de lämnar en känsla av otrolig sorg som jag inte kan skaka av mig på flera dar.

1 kommentar: