söndag 13 februari 2011

Är det en naturlag?

Att varje gång jag har sovmorgon så sover barnen, när det sen är min tur att kliva upp ja då gör vi det före 5, innan barnprogrammen har startat, innan nattens sändningar på radion tagit slut, helt enkelt innan en ny dag startat. Missförstå mig rätt jag kliver gärna upp med mina socker men före 5 är det natt. Just nu gör väl inte de sömnlösa nätterna sitt för tålamodet.

Och kylan den tog oss åter i sitt grepp under natten, kring en 25 minus ute. Idag är vi mitt i februari 1 månad kvar till BF, stannar du så länge lilla ärtan? Spännande att få möta dig, vem är du lik, vad har du för humör? Att du är en pigg och livlig krabat har vi ju redan förstått, varför bryta en trend ;)

Nä lite kaffedoft i huset, en tjocktröja kanske och en macka. God morgon söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar