onsdag 5 februari 2014

Illamående och SOA

Att helt ha fastnat i en serie är skönt för hjärnan! Lagom nivå, snygga motorcyklar, lite tvivelaktigt leverne ;) Men att vara tröttare än tröttast på morgonen gör inte det där illamåendet bättre,och det första jag gör är tar en tablett så jag når ännu mer illa..frukost är typ omöjligt att få ner innan 10 Idag brast det och jag skrek åt maken, han som jag älskar fast ibland tror jag att han tvekar på morgonen.. Viggo berättade uppfodrande att man man skriker inte och man säger inte skit.Nä min älskade son man gör ju inte det. Så när vi pussats och jag sagt förlåt förklarade jag att mammor med bebisar i magen kan må illa, ha ont i ryggen osv. Jaha då vill jag att den kommer ut nu, så du inte behöver ha ont i ryggen. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar