söndag 21 april 2013

Söndag i tårar men den blev bra

Ja det finns svåra sker i livet som ger mig sår i själen just nu och den blöder i de sår jag så noga försökt läka, och det är bara inse att jag kan inte göra annat än att ta hänsyn till mitt hjärta och bara ge så mycket som det orkar. Ge mig själv tillåtelse att släppa och se vart det bär och nu har jag visat att vår dörr är öppen. Men för den skull låter jag ingen trampa på mig. Det är så svårt i nära relationer att sätta ner foten, dra en gräns för jag vill ju så gärna att relationen ska finnas kvar och om jag släpper så kanske den helt försvinner. Men som det är är jag bara ledsen och det går ju inte det heller. Men så dök fina vänner upp från olika håll! Bror Jonas var här! Och på em fick vi träffa ytterligare fina vänner och underbart söta kattungar som Gry höll på krama och pussa sönder <3 Igår tankade jag energi med goda vännen på stan och lunch på Waynes där ett annat bekant ansikte dök upp! PÅ Hafva hittade jag så klart några saker som alltid ;) Nu är köksbordet och 6 av 8 stolar monterade tjoho! Jag landar i soffan med te och lyx scones, choklad och blåbär är det i dom kan varmt rekommendera ska lägga ut receptet. Nu ska vi ladda inför måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar