söndag 28 april 2013

En bra Lördag en dag som behövdes

En dag då min bror kom hit med kusinen och vi fick umgås och det kändes helt underbart, nu får vi spinna vidare på detta hoppas jag. Vi grillade både lunch och middag, hann hämta och bygga ny säng i Viggos rum,ja ny för oss! massor med bra förvaring i form av skåp under, sälja den gamla och leverera den, hämta en stor diskmaskin som vi ska montera förhoppningsvis fort men det kräver lite omflytt i köksinredningen. God vän dök in med vovvar på kaffe :) Ja några har frågat vad det är jag bestämt! Jag ska bli barnmorska när jag blir stor- känns skönt att ha landat, känns helt rätt och inte som när jag börjat plugga förut så nu får det ta 10 år om det vill jag vet vad det är jag ska hamna sen. Så håll tummarna nu att jag kommer in på sjuksköterske programmet!

1 kommentar:

  1. Det tror jag är ett jättebra och givande yrkesval! Håller tummarna för att du kommer in.
    /Helene (famarvling)

    SvaraRadera