torsdag 18 november 2010

Tänk att halv sju är sovmorgon ;)

Efter en strulig nattning och lite strul i natt så sov de sött till halv sju! viggo kom till och med ännu senare! Ingen av oss fattade att det var klockan som ringde vi minns inte när vi vaknade till den sist ;)

Vikten står ganska still men magen växer..jeans som var lagoma innan liv kom sitter nu tajt..hmm

Hoppas idag få svar på proverna som togs i måndgas så vi kan bukt med kliandet.

Gårdagens tandis besök slutade med en massa gnäll om tandsten att man fats man är gravid och måste äta ofta ska skita idet..gillar inte tandhygienister som pratar till mig som jag vore dum i huvudet. Sen konstaterade hon själv att man knappt fårå ner tandtråden men att sa i samma andetag att jag var tvungen. Hon kunde ju inte röntga eftersom jag var gravid så min tandläkare får kalla mig igen i april. Öm i munnen, fattigare och vet ändå inte om jag har hål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar