söndag 7 november 2010

Hemma med mina gos!

Helgen har svischat förbi. Jag har fått sova oavbrutet (okej då kisspaus och en ärta med akrobatiska övningar men ändå!) jag har fått äta oavbrutet. Fogarna gör inte jätteont och jag känner mig redo för nya tag!! Vi konstaterade i bilen att mer sånt här ska vi unna oss- då orkar man småbarnsåren!

Vi har pratat, fikat, hånglat JAG ÄLSKAR DIG BJÖRN <3

Visst knep det till i hjärtat när vi kom in hos svärföräldrarna och barnen sken upp! Viggo blev så exalterad att han inte visste hur fort han skulle kunna berätta om allt han gjort! Lilla livet tultade runt och sträckte sina knubbiga armar mot mig!Snön har bäddat in landskapet och julkänslorna gjorde sig påminda när det välbekannta knarret under skorna hördes. Efter god middag styrde vi bilen genom ett vinterland hemmåt.

Innan vi lämnade Umeå så besökte vi den fina kyrkan och tände ljus för dem vi älskar, både dem som finns här med oss och dem som lämnat oss och för dem som ska komma till oss.

Sitter nu här med snart 2 förhoppningsvis sovande barn,en bastu på uppvärmning och lite hungrig igen. Liv ger mig onda aningar då hon tar sig mot örat och gnäller igen men vi får se vart det landar i natt. Nu en kopp te och en smörgås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar