torsdag 11 november 2010

Idag är en bra dag

Lugnet har lagt sig runt hjärtat, nu kan pappa få vila. Mina tankar få ro och detta kan få begravas på riktigt.

Lite julklapps stök bortgjort, det sista är beställt och planerat. SKÖNT!

Lilla hjärtat har vart på 1 årskoll! Allt var enligt plan, 9400 g och 74 cm. 2 sprutor var mindre kul...men efter lunchen bjöd ju mamma på en bulle!

Har fått köpa nytt schampo idag då det jag har ger mig kväljningar av lukten..snacka om att man blir knäpp när man är preggo.

Sitter och drömmer om ett par fina ljusbågar jag vill ha i vardagsrumsfönstrena men men med 2 klåfingrar får vi se om det blir till jul eller nästa ;)

3 kommentarer:

  1. Underbart skönt att det är klart nu! Så ni (och pappa) kan få ro. Kram!

    SvaraRadera
  2. SÅ skönt att processen äntligen börjar nå sitt slut!

    SvaraRadera
  3. Hej

    ANg. amningskläderna/gravidkläderna så har jag inte använt detta märke då jag fann det för dyrt,
    Kram Camilla

    SvaraRadera