torsdag 30 september 2010

Solig torsdag!

Öppnis på fm sen lunch med fina Ullis och Hampe! Fick mig några gosiga kramar då mamma beställde mat! Lilla livet sov gott i vagnen sen fick jag lite ärenden gjorda och god kopp kaffe, och fler vänner anslöt. Viggo var ingen piggo utan sov fortfarande gott när jag kom och han hade inte ätit lunch hmm....dagiskompis hade åkt hem med 39 graders feber..
Vi kom hem och lite mellis gick ner, livet har matvägrat i dag men lite fil gick fint. Sen stod dunet helt plötsligt högst upp på tripp trapp stolen hur nu det gick till???
Tror vi slår på en film och myser lite, eller jag ligger på golvet å kidsen röjjer ;)
Får se vad mannen säger men jag har lust att fly och gå på tjejkväll, inte för att shoppa bara för att spana och slippa barnen en stund. I morgon blir en lång dag då iggan är hemma han med, måste ladda batterierna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar