tisdag 7 september 2010

Ännu en dag

Då snoret rinner, har hostat tills jag spyr hela natten lång och dagen med för den delen, har nu vart på vård c (i 2 timmar) och fått hostmedecin. Kan man hosta ut ärtan.. ;)


Så tacksam för att min man har möjlighet att vara hemma med våra små då jag knappt orkar lyfta skeden och äta morgon filen. Han har nog fått sin del av baciller och snörvlar lite. Lilla Fjädern hon hostar och snorar och det grinas vid matdags så jag kan nog tro att det är halsen som gör lite ont, mammas hjärta, och inte kan man förklara varför och att det går över. Ute skiner en varm höstsol från en klarblå himmel.

Igg och pappa har idag ätit lyxfrukost!! Vit castello på salta kex, vi har fler finsmakare i familjen!! Själv är jag vääldigt sugen på kinapuffar måste nog införskaffas idag, det borde ju vara ett tecken på tillfrisknande, att man vill äta igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar