fredag 20 augusti 2010

Freedagsmyyys

Började mindre mysigt med strömavbrott...jag blir skitsur på en nanosekund och ut går det över Björn, stackarn. Känner mig superhemsk. Jag har inte vart en trevlig fru den senaste tiden..

Funderar på att göra lule med mina två men måste säga att det lockar inte just nu, då följeslagren trötthet inte gör tålamodet på topp... MEN måste köpa en present.

Idag var det Liv som stod för uppstignigen kl 04.40 varför? Glad som en lärka blev hon när Björn hämtade henne , han konstaterade snabbt att hon skulle inte somna om med välling.

Mulet och kallt, blir till att bylsa på sig idag.

Har gjort en fin att-göra-lista så nu är det bara börja bocka av suck, tror jag börjar sen ;) Köpa blommor behöver jag bilen och b till! sen behövs han som barnvakt när jag tex ska putsa fönstren. Nä nu kanske dax att bestämma vad vi fyller dagen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar