onsdag 25 augusti 2010

2 åringen

Idag för två år sen så föddes han , vår förstfödde prins, halv ett på morgonen kikade han på oss och vi knockades av en kärlek som jag inte trodde var möjlig. Inte en dag går utan att jag säger "mamma älskar dig" till mina barn. Innan de kom så var jag inte hel. Men det visste jag ju inte då. Precis som jag inte visste vad som fattades mig innan jag hittade Björn. Tänk att vi vet så väl när vi hittat hem i livet.

Paketen på morgonen var uppskattade, en sandlåda full med sand! En chokladkaka i trä som man kan skära med en träkniv har vi ätit till frukost, tröjan var kanske inte såå kul men det var ju ett paket man fick öppna!! Tror att farfar kommer bli nöjd när han ser den :)

När vi droppat Igg Pigg på dagis så ska jag och Liv snusa bebis!

I em kommer fina A med sina goungar och ska fika och gratta Iggan! Ikväll väntas storhandling mindre kul men väldigt skönt sen när man kan välja å vraka i kylen!

Har bestämt att tårtan på söndag blir en Devils choklate cake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar