fredag 18 juni 2010

Syrendoften uteblev och så även sömnen

Nä okej det luktade syren men inte i mina drömmar för de var långt borta. Liv sover hyfsat men Viggo har väckt henne vilket resulterat i att nattsömnen infann sig inte förrän efter 01..och kvart över 4 klev jag upp med Viggo som inte är nån piggo..

Lilla dunet kunde somna om efter att jag satt med min hand på hennes mage och hon höll hårt i den tills ögonen tillslut stängdes och en lång suck av sömn gjorde att hela lilla kroppen slappnade av. Jag fräste både en och 2 gånger åt Viggo, känns inte kul så här i efterhand men f-n attt han ska skrika så på morgonen att han väcker döda... Förstår inte varför han börjat med detta högljudda ylade? Han blir inte lämnad, vi kommer alltid in när han vaknar VARFÖR??? och bara på morgonen?

Nu har Mr V och jag ätit en mysig frukost och han somnar nog strax på golvet i saccon kl är 10 över sex och tvätten snurrar i maskinen, kanske ska hämta in tidningen. Blir en låååång dag idag.

2 kommentarer: