fredag 4 juni 2010

Soligt men kalla vindar

Å ingen morgontidning, elfel i tryckeriet suck jag som ha de tid att läsa tidning efter som lilla dunet sovit 9 timmar åt ersättning nu kl halv 7 OCH SOMNADE OM!!
Så glad att en tår trillar ner för kinden då jag vet att hon inte längre får ha ont utan kan vila i ro och drömma söta drömmar! Äntligen för första gången på 7 månader kan jag sitta här en morgon med ett stort leende på läpparna, dricka kaffe och kika på lite nyheter.

Viggo har börjat mer å mer vilja att man ska komma han hämtar en och säger " mamma kom" sen vill han sitta i min famn och kika på film, Micke och Molle är lite läskig..
Så mycket som händer nu han utvecklas i raketfart, han kan visa ömhet på ett sätt han inte kunde förr han kan förmedla att det är just DIG jag tycker om, han kan visa att han är rädd och han kan bli så arg när vi inte förstår det han behöver/ vill berätta.

Tur att kökspersonal börjar tidigt!! Har ringt och bekräftat cateringen! Bara tårtan kvar.Ringar kommer till veckan! Viggos kostym måste läggas upp och dukra, pynt inhandlas men det blir på ikea!

Idag hoppas vi på att få mycket gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar