söndag 6 juni 2010

Kaffe och resorb en bra start på dagen ;)

Lilla dunet sov hyfsat men jag kunde inte alls koppla ner och somna... kanske är så när man är stressad, kroppen tar lång tid på sig att fatta att NU har det vänt du får sova?

Viggo våran lilla polis springer runt och viftar med armarna och "protesterar" högljutt när vi inte stängt toa dörrren ( man ´får knappt öppna för att gå in ;) ), samma gäller för skafferiet, diskmaskinen,kylen och lådorna i köket. Vi har lärt han bra !! Han skrockar nöjt som en liten farbror när han lyckas trycka igen diskmaskinen när man håller på i den..!

Lilla dunet kan säga mamamama! och baba!! Och hon vet vem som är vem!

B blev igår bortrövad och halv 5 i natt kom ett sms nu går vi och lägger oss...undra när jag får hem den trötta mannen.. men jag hoppas han har haft superkul och njutit av varenda sekund!

Då håret inte klarade att ljusas upp ännu mer :( fick det bli en helomvändning vad gäller färgen inför wedding, det blev en varm brunröd ton så¨mina egna röda pigmnet får jobba lite och jag slipper få en blond nyans med inslag av orange. det blev snyggt! De blåa ögonen syns, fräknarna "poppade" till och jag såg fräschare ut och inte så likblek ;)

Dagens väder: skit men vi hoppas på playdejt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar