fredag 29 januari 2010

Vi trotsade minus 25 och gick till öppnis, där blev vi kvar hela dagen till halv 3 då my loved one hämtade oss. Våfflor och sovprommis hade trötta ut lilleman så han sov gott i bilen.Det blev en tur till Luleå med en trasig teve, Viggo fick sitt första Happy Meal :).

Vi har bytt internet leverantör och är glada över hur bra det funkar. Bättre än nivetvad...

Krånglet med bodelning/arvskifte fortsätter och jag får aldrig begrava klart min pappa och detta hotar än en gång bröllopsplanerna..och jag är leds att behöva gråta över detta..

Tar mitt grubbel och lägger mig nu. Igår efter sprutorna så hade vi en väldigt ledsen Liv som bara ville sitta i knät och gunga inte ens brösten dög, hoppas på bättre natt. Hoppas även på andningslarm och magsovning och att det ska vara det som löser våra svåra nätter.

Jag önskar er alla där ute en god natts sömn för gudarna ska veta att jag vet allt för väl hur dåligt man mår om man inte får sova. Natt natt sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar