torsdag 7 januari 2010

friskt ute!

Minus 32 och jag ska packa in lilla livet och åka till Luleå bara hon och jag. Tur vi kommer vara mest inne för varken hon eller jag pallar denna kyla i många minuter.

Drömde mig bort tillsammans med en vän, tänk att sälja våra hus och köpa ett stort gemensamt i grekland eller italien, inga problem med barnvakt eller middagsmat : )

Men jag gillar ju vintern men inte när den är så här bister, det vi vet med säkerhet är ju att sån här kyla ger sig fort.

Ännu ett bebistillskott väntas i den yttre bekantskapen och jag blir alldeles varm i hjärtat för det är underbart, en kärlek som tar dig med storm och aldrig tar slut, trots att du kan vara aldrig så less och arg på dem ibland. Men kärlek och hat går hand i hand eller hur det nu var! Grattis du har påbörjat ditt livs resa och du vill aldrig återvända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar