måndag 25 januari 2010

Hjärtat gråter

När mitt minsta lilla hjärta får skrika sig svettig och somna helt utmattad.. Vad är fel? Frustrationen är så stor, man vill bara skrika,stundtals ville jag bara lämna henne och gå, orkade inte höra skriket. Nu skäms man lite över de tankarna, men när tröttheten är så förlamande kan det nästan kännas som de skriker bara för att jävlas..men de gör hon ju inte lilla dunet. Hon har ju ont och det skär i mig för ingen vill att ett barn vems det än är ska ha ont.

Är det mjölken i min kost som är boven? Kaffet? Löken? Eller har hon "bara" kolik? Bvc ska ringas idag och jag kommer kräva hjälp och svar. För 3 månader utan sömn, utan att kunna vila på dagen, det går inte längre. Jag ska kunna vara en bra mamma till Viggo också.

Kram

1 kommentar:

  1. de tog pricktest på agnes men det visade inget och behöver inte göra det på barn under 2 år.
    läkaren sa att det vi ska ta bort mjölk helt ur kosten som jag redan hade gjort.
    på agnes märktes det ju så tydligt att det var detta som störde henne.
    hon sov oavbrutet den natten efter jag tog bort mjölken och hr inte skrikit något mer sedan dess.
    nu kan hon oxå somna i sin egna säng vilket inte gått innan för att hon skrikit och gnäll så vi har fått gå och gungat henne till sömns i famnen.
    han gallskrek 4 nätter irad då jag började ge henne välling var precis så det yttrade sig med lea oxå.
    men börja skriv ner vad du äter och testa att ta bort mjölken helt ur din kost.
    det går ju inte att bara köra laktos fritt som många tror för det är ju proteinet man reagerar på och inte laktosen i mjölken.
    hoppas att ni får hjälp och hon får börja må bättre om nätterna (och att mamman kommer få sova)!!!
    usch det måste vara väldigt tufft för dig! önskar man kunde hjälpt dig så du kunde få vila!
    kram!

    SvaraRadera