söndag 7 februari 2016

Stora tankar när natten smyger på

Vi låg i soffan jag och Grynet det var dags att sova, mamma om jag gifter mig med en tjej då får jag ju ingen bebis i min mage? För hur bebisar blir till har vi rett ut tidigare, så hon vet att man behöver både en mamma och en pappa. Utan att behöva redogöra mera så nöjde hon sig med svaret att om hon bara älskar den hon vill så kommer det andra att lösa sig, vill hon leva med en tjej så kan hon ändå få en bebis i magen. Och varför finns det inte smink på HMs kill avdelning frågade hon här om dagen. Expediten hörde oss och berättade att det är många pojkar som visst köper smink! Men man kan ju fråga sig varför just den avdelningen är så rosa, och inte nåt som på något sätt talar om att här kan alla handla. När till och med en fyraåring tolkar den avdelningen som till för bara tjejer och mammor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar