torsdag 11 februari 2016

Den förlamande tröttheten

Skulle lätt kunna sova dygnet runt, vakna för att äta lite kolhydratrik mat och apelsiner,har för övrigt fått sår på tungan av dom.. för att sedan sova igen. Var till barnmorskan igår v 35 plus 2 idag bebisen var fixerad och huvudet ej ruckbart ont som ursäkta svordomen fan efter att hon var där i ljumskarna och skulle känna efter ett huvud. Smärtan i snippan ibland när den vrider sig är obeskrivbar man får liksom stanna till och tror den ska sparka sig ut medans smärtan ilar vidare upp genom kroppen. Mannen i mitt liv säger natten mellan söndag -måndag jag vågar inte tro nåt alls jag tror ju typ att den är på väg flera gånger om dan. Men smärtan, molvärken, svullna fingrar och läppar, tröttheten viskar ju sitt tydliga språk. Om man slapp all smärta för övrigt så skulle jag ju verkligen VETA att när det gör ont så var det på g. Nåja ut kommer den ju på nåt vis oavsett hur orolig jag är för hur var och när önskar bara att lugnet kunde sänka sig över mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar