söndag 14 februari 2016

Magsjukan hälsade på

Värkar, magsjuk make och tre av barnen, tvättmaskinen går varm snart går den väl sönder, skurar med klorin tills jag svettas och påminner alla i falsett att "du glömmer väl inte handspriten" när de varit på toaletten. Påminner i samma veva om att tvätta mellan alla fingrar och runt tummen. sjung en sång! Börjar jag spy då föder jag. Sven- folke-sigrid retas väl bara med mig i vanlig ordning har gett upp och insett att detta är graviditeten jag kommer gå tiden ut och över trots alla smärtor och sömnlösa nätter. Även den då jag blir full av bristningar, spricker och ja ni hör ju hur denna sömnbrist påverkar en. Njut eran alla <3 dag så bra ni kan, vi älskar alla dagar så vi får kramas lite extra en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar