fredag 8 maj 2015

Hon växer så det knakar

Inte på längden och vikten men motoriskt och man jublar varje gång något nytt händer. Som att man inte varit med om det förr eller att ens barn är den första att komma på hur man vinkar! Nu när jag eller Björn kommer in genom dörren kommer hon snabbt krypande och ska upp i famnen. Hon vill gärna goa, slita i mitt hår och skratta. Busa med Viggo är en favorit och frågar man vart Viggo är tittar hon ut genom fönstret om han är på skolan. Älskade barn ha inte så bråttom samtidigt som jag vill att du ska lära dig en massa nya saker, dubbelt det där :) Nu kan hon vinka, vart lampan är, leta syskonen och hon går nog snart. Allt och då menar jag allt ska in i munnen så det plockas hela tiden här hemma. När hon äter önskar jag att vi hade hund.

1 kommentar:

  1. även om jag tycker det är mysigt att min tös är så pluttig nu så ser man ju ändå fram emot de olika utvecklingsfaserna och se henne bli en liten person!

    SvaraRadera