onsdag 31 december 2014

Nytt år

Året som gick var året då vi blev sju stycken i familjen. Året då saker gick sönder men även året då vi påmindes om att det viktiga är hälsa och nära och kära inte pengar. Vänskapsband har blivit starkare och energitjuvar har rensats bort. Vikten av integritet för både små och stora har resulterat i en kort frisyr för ena barnet bland annat. Året då Idun döptes och fin fina faddrar, 4 bröllopsdagen nästan glömdes bort och huset fick lite ny färg! Året då vi älskade, bråkade, blev sams och levde ett liv tillsammans helt enkelt, men så svårt ändå ibland. Gott slut och gott nytt önskar jag er där ute. Lev ditt liv och ångra dig inte, sämre saker händer, sämre val gör vi alla då och då och även om det i stunden känns skit så går solen upp igen och dina nära älskar dig. Det viktigaste finns här mitt framför min näsa, de lever om och gör mig grå hårig men ack så söta när de sover <3

1 kommentar:

  1. Gott nytt år vänner! Jag tycker att ni gör 7-personersfamiljen hur bra som helst! <3 <3 <3 Vilken rikedom ni har, Petra och Björn!
    Kramar från Skåne!

    SvaraRadera