tisdag 23 december 2014

Dagen innan dagen

Ja idag är det så dagen före Julafton , spänningen är hög och förväntan stor! Vi har haft barn på olika håll och fått handla mat och lite mått och gott i fred. Skinkan är nu griljerad, pizza middag med vännerna är i magen. 3 av fem sover, jag ska göra en efterrätt och maken lägga in sill. Just en västerbottenspaj också! Idun ålar sig fram så nu får man stänga grindar! Hennes krupp/hosta är inte bättre men växer som hon ska gör hon då vi var på bvc idag 7,1 kg och 66 lång, sitter, pincettgreppet är där det ska osv. Några armband är levererade och vänner har jag fått krama. En annan fin vän fick jag krama idag också hon den där dansläraren som jag kan skratta och gråta med lite hur som och det är bra det <3

1 kommentar:

  1. storhandling ser jag! =) det blir dagens aktivitet i vår familj! =) kram på dig!

    SvaraRadera