söndag 11 maj 2014

Nu räcker det väl?

Dammsugaren la av.. jaja vi har en på nedervåningen också så det blir till att kånka mellan men fasen vad skönt det är att ha på varje plan, speciellt när vi är så många och vi dammsuger ofta. (varje dag) Så har googlat dammsugare i natt då sömnen uteblivit. En Miele Cat and Dog kanske eller en ny Philips som vi har vart nöjda med, INTE en till Electrolux.. Tystgående gör sig icke besvär här då de oftast inte är så tysta som det utlovas och de är tysta enbart bara för att de har klen motor. Igår regnade det hela dagen, vi lekte och lunchade i Hampis och sen fick vi tårta i Unbyn hos finaste fadderbarnet som fyllt ett! Sen sa gravid kroppen ifrån på skarpen och det var horisontal läge resten av dagen/kvällen. jag har ont, jag låter illa, tålamodet finns icke och jag vet inte hur jag ska orka?? Maken påminner om att i slutet med de andra har det vart samma visa <3 tack älskade för att du orkar med mig trots att jag är ganska otrevlig mellan varven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar