tisdag 25 mars 2014

Det skiner sol och jag längtar efter långpromenader

Men för nu så är livet lite mindre rörligt och det är okej det med. Efter ridning och körsång så gick jag in på Ica för att handla frukost. Men mjölken glömde jag visst.. sååå kaffe utan mjölk funkar ju inte. Tur att Frida bjöd in mig på en kopp och Heddan fick leka i ett superfint leksaks kök efter dagislämning. Solen värmer verkligen funderar på bylsa på mig och sätta mig ute när Heddan sover. Hon som för övrigt har liite bättre aptit men otroligt selektiv..Skriker NEJ! åt allt hela tiden, eller MAMMA TUTA (mamma sluta) och hytter med pekfingret. Börjat slå lite på syskonen och markera tydligt vad hon vill, inte vill och vem som får gör vad med henne. 18 månaders fasen, hade glömt den.. Men hon är ju så förbaskat söt!

1 kommentar: