torsdag 20 mars 2014

Dagarna man bara vill glömma

Men jag stod fast vid mitt beslut och trots gråt och bråk drev jag igenom konsekvensen som blev. Heddan hade ont i öronen efter vilan och låg på mig och grät. De andra två systrarna valde att stänga in sig och hälla ut ca 1 kg pärlor på golvet, sen valde de att grina och bråka I EN TIMME om att de inte skulle städa, de ritade i sitt hår, de rev ner mina nya ljusstake så den gick sönder ,de fick vänta med maten osv. Tillslut åkte dammsugaren fram de fick äta och sen gå och lägga sig för natten. Det var gråt, det var ledsna de sa förlåt och ja jag lät dem ju be om ursäkt men jag stod fast vid att nu var det natt och beter man sig inte kan man inte få göra det som är roligt heller. Men jag skrek och gormade och var skit förbannad och sånt svider ju i själen efteråt. Men jag sa också förlåt och jag hoppas att jag inte förstör mina barn. Jag hoppas jag visar att dumheter får konsekvenser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar