onsdag 21 augusti 2013

Prickarna

Ja nu är iggan prickig men han har det ju lindrigt i jämförelse med Grytan, nu med antibiotika så andas hon lättare, ögat är inte fullt av var och man kan se läpparnas konturer igen! Lilla gumman det gör så ont i mig när du har ont, jag önskar jag kunde ta bort allt kliande. 800 kr sprättades på apoteket men det var det värt! Kylsprejen som la sig som en vit film funkade faktiskt, jag var skeptisk först. Känns som att apotekspersonal nuförtiden mest vill sälja? Sedan det blev en massa olika Apotek menar jag. ( ursäktar mig om det nu är någon som läser som jobbar på apotek) Jag säger som den där sura gubben i reklamen för ett par år sen " det här är ju ingen riktig post" ;) Heddan har kliat sig massor i nacken men är bara röd möjligtvis nån liten prick?! och Liv har kliats sönder nåt i knävecket men där hade hon ju mollusker ?! så ja har dom det eller inte det är frågan eller kommer vi ha en segdragen följetong här i gula huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar