onsdag 7 augusti 2013

Onsdagslivet

Japp andra dagen på dagis för knotten, Gry är så otroligt ledsen att det är hemskt att gå därifrån.. men vid hämtning igår så var hon glad och skulle minsann leka på dagis i "mårrån"- känner igen de från de andra två barnen som i ungefär samma ålder hade detta jobbiga vid alla sorters lämningar. Vi insåg också jag och B att barnen under dessa 8 veckor inte lämnats utan oss föruom ett par timmar här och där, så lite nyttigt är det också. Viggo kom hem glad med trasiga shorts bär på tröjan och trött i ögat- summerade dagen som en bra dag! Vårt liv ska under hösten ändras något och mamman här ska försöka plugga samtidigt som jag är föräldraledig med Heddan, men visst går det ?! Ni där ute som läst med barn hemma hur har det funkat! Nervöst, pirrigt, om detta inte går vad ska jag då göra med mitt liv????

1 kommentar:

  1. Det kommer gå jättebra! Du glömde kolla kläder igår. ♥

    Och om det krisar vet ni om att är jag ledig så får heddan vara här!

    SvaraRadera