söndag 25 augusti 2013

Han fyller fem

Och i paketet låg en kniv, han trodde nästan inte sina ögon! Och den efterlängtade Lego Chima tröjan, skjortan från kussarna i Sthml har han hängt på sin stol i väntan på kalas. När hann du bli fem min älskade Viggo? Fem fartfyllda år då syrrorna gjort entre, då du fått bli stor. Du är snäll, ansvarstagande och mån om andra och djur älskar du! Pratandet är det inge fel på ;) och inte heller de tusen frågorna du ställer varje dag OM ALLT ;) och sur blir du när jag inte alltid har ett bra svar eller helt enkelt säger att jag inte vet. Lilla killen som har så bråttom att bli stor, helst hade du velat börja skolan i höst och kan inte förstå varför du måste vänta. jag säger bara så här, lugn det kommer bli din tur ha inte så bråttom min älskade Viggo-prins. Trots koppor så har vi idag bakat en tårta för det måste man ju få när man fyller år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar