måndag 16 juli 2012

Solig och varm måndag

Jo idag var det sommar igen! Jag och Grynet har sett i drömmarnas trädgård, nu är hon helt uppslukad av detta program hon med... Vad är det som händer? Vad gör detta program med våra barn? Sen blev det lek, lunch, lekpark och till slut plaskpoolsbad hos fina familjen K. Trötta barn orkade knappt middag men vilka glada ögon som en stund senare fick följa med farmor och farfar hem!! Så helt plötsligt vart kvällen lugn och lång. Gry somnade ovaggad och nu ska vi äta jordgubbar och glass, maken har tagit sig en öl ute i trädgårdsmöblerna och jag har suttit där jag med fast utan så klart! PÅ fm fick jag även en rosbukett av min man / barnen då dom hade vart på "ponad" till handelsträdgården. Älskar er. Och tusen kramar till svärföräldrarna, ni är otroligt uppskattade i våra liv, barnen älskar ju er!

1 kommentar: