tisdag 17 juli 2012

En dag med bara Grynet

Ja igår kväll så åkte ju igg och ivv iväg på äventyr! Så i morse var det en nöjd Gry som efter att ha fått koll på läget har lekt i massor och ingen som tar av henne eller stör! Visst har hon letat dem, när hon vilat skulle hon upp i iggans säng och kolla under täcket om han var där <3 Vi har njutit av all tid vi har med bara en liten knott, en massa mera ärenden är nu avbockade- tyvärr sådana som kostar pengar men som är nödvändiga. Vi strosade I Luleå, härligt med fläkt från havet!! Vi åt stooora glassar, så även Grynet. Vi fixade presenter till kommande tillfällen och vi träffade vänner. Dagen avslutades med en härliga fika hos Grys fadder A med härlig familj. Nu sover mini, vi har ätit en god kräftsallad, gräset är klippt och det är Allsång på teven. Vi sa i bilen på vägen hem, hade vi en aning om detta liv för ett par år sen? Nej det hade vi ju inte men det är så mycket bättre än jag någonsin kunnat hoppas. Fullt av kärlek, visst motgångar och sorger och saker man vill förbättra och förändra också men jag är lycklig. Älskar mina barn, min man och mina vänner. Nu efter dessa funderingar så blir det en ostkrok eller två i soffan. Magstatus: det buffar och är trångt där inne, förvärkar, huden kliar helt galet igen. Höften vill oftast inte med mig. Men jag mår fint annars.

1 kommentar:

  1. Livet är intensivt, medför både med-och motgångar, bråk och stök! Och ibland är man så trött att man bara vill dra täcket över sig. Men livet innehåller så mycket skratt och glädjeämnen att allt det där svåra ter sig mindre svårt. Energibägaren fylls på och man orkar det där lilla extra som man absolut inte skulle vilja vara utan!

    Styrkekramar till dig!

    SvaraRadera