söndag 22 juli 2012

Att vilja men inte orka

Jo det är ju så här att vara gravid det vet jag ju , men nu bråkar fogar och ischias mer än vad som är kul och förvärkar som jag kan ställa klockan efter sen ett par dar tillbaka ger minnen om vad som komma skall, och det kanske ganska snart. Att det nu egentligen inte gör nåt om vi har varit ute och gått hela dagen eller om vi som igår faktiskt tog det hyfsat lugnt ( var nog bakandet som gjorde att det blev extra jobbigt). Hur det kommer vara när B börjar jobba om en vecka det försöker lämna där hän och inte tänka på just nu. Men så här ska det ju vara kroppen gör sig redo. Men det känns inte kul att vara den som begränsar hela familjen känns det som. Nåja på måndag måste jag rinaga vård c om jag inte fått tag i en TNS innan dess. Tyvärr med sommartider så har väl hunnit få innan alla turer är utredda och jag fått den i handen ;) Idag skiner solen igen efter gårdagens regnväder och jag hoppas på på snäll utelek för barnen senare! Tyvärr är mini väldigt trött då hon hållit oss uppe till efter ett då hon har ont i munnen, gråtit och ropat ajajaj :/

2 kommentarer:

  1. Det ær jobbigt att bæra barn. Kæmpa på! Du gør det jættebra!

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen tungt på sluttampen, men du gör det så himla bra! <3 Heja på lill-zlatan!

    SvaraRadera