tisdag 10 juli 2012

Så där bra som bara oplanerade dagar kan bli!

Eller ja lite planerar man ju allt med små kids! Men lek hos vänner hela dagen, både lunch och middag ute i trädgården, ett poolbad hann dom med också. Nu lite film och popkorn och oliven kom helt själv och sa att hon ville gå och sova !! Vi åkte färja på vägen hem till barnens stora förtjusning :) HAde en plan om att baka bullar men inet nu när klockan tickade iväg, istället kryper jag upp i soffan snart och inväntar Allsången. Till min besvikelse så var Morden i Midsomer bara 3 avsnitt denna säsong men vi ger den nya brittiska serien en chans. Härligt sammanfattar jag dagen idag!

2 kommentarer:

  1. Hej fina du := förstår dig vet du varför, började med klackisar nu.. förr så var jag grym på att hålla smärtan i takt haha. Nu får jag ont så fort jag sätter på dem. ihhh.


    Har du typ sang, vagga eller korg från dem andra barnen? Eller har n gett bort eller sålt? Om du nu ska köpa ngt så kan du hitta mycket fint begagnat på Fb grupper där säljer mammor lite olika saker. Som du kan piffa till och måla om ;) perfekt om du nu boar dig.. Vet du just nu så är jag tårägd tittar på gamla bilder på Isayah.. åhh. Visst är barn allt underbara? puss och kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppen dag.. Kan du inte lägga upp bilder om du orkar.. blir inspirerad. Kram

    SvaraRadera