fredag 6 juli 2012

Efter trots kommer solsken

Vi hamnade hos The Sinnetts och fick både pannkakor, poolbad och glass! Gry kunde vi bära in från bilen alldeles lealös och sovandes ( har inte hänt förr, hon vaknar alltid) De andra två fortsatte trots tröttheten att bada här hemma i åskan och regnet som kom, men när det dundrade till lite högre så kom de in och duschade av sig. Trots några ordentliga skurar regn så är det lika tryckande och jag måste erkänna att idag är det tungt. Tungt, svettigt och nästan så där att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Nu ska jag för 3 gången ikväll duscha mina fötter i iskallt vatten och hoppas sömnen kommer.

3 kommentarer:

  1. Många tankar till dig! Det är TUNGT att vara höggravid på sommaren! <3 Jag minns min förra sommar och ryser...

    SvaraRadera
  2. Underbart häng idag alltså!
    Vi ska åka och bada idag, Elise har fått välja.
    Vi är supernöjda med UV-tältet! Litet i sin lilla transportväska och enkelt att ta med, till stranden, parken eller upp i trädgården. Köpte det på babybroffsen. Tror jag gav 600 kr och tyckte det var hutlöst men hade inga alternativ och så ska uv-skyddet visst vara superduperbra. Vi är nöjda!

    SvaraRadera
  3. Stackars.. jobbigt att vara på tjocken när det är varmt och kvalmigt. Skickar lite uppmuntrande stödkramar!!
    Hoppas att ni har en fin helg för övrigt,
    Puss & Kram
    Åsa

    SvaraRadera