lördag 17 mars 2012

Lilla hjälpredan ;)

Gry har hjälpt mig städa toan och tvättstugan, hon fyllde maskinen med dvd-filmer.. ;) Det har vart så skönt att vara ensam med bara henne. Natten var lååång med bara två matstopp. Gör inget att kliva upp halv 6 om man sovit sen 20 :) Men det är tyst här hemma ;) otroligt tyst när Gry vilar och vet liksom inte vad jag ska göra med all tid och medans jag funderar så går tiden och vips vaknade hon igen ! Men det är bra för vila var ju ordern. Synd bara att jag har så svårt för det men jag försöker verkligen. och så klart hade jag inget broderi eller en bra bok som kunde sysselsätta hjärnan. När b kommer hem så kommer han nog få sår i öronen för det jag saknar nu, på kvällen när barnen somnat det är det vuxna samtalet, reflektioner av dagen, tankar, diskussioner om nyheter. Jag känne rmig lite utsvulten på socialstimulans. Min hjärna behöver motion!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar