tisdag 29 mars 2011

Tiden

Den rusar här hemma fast ändå så går den så långsamt. Förklara det den som kan! Bebislunken gör att så mycket mer än amning, mat,blöjbyten på 3, mera mat och mer amning lite plock och tvätt å städ inte hinns med.

Gry växer! Är mer vaken och idag sitter hon här bredvid i babysittern med stora blå ögon och spanar. Lite magknip emellanåt. Men tydligen ska hon enligt B ha sovit 4-5 timmar i sin vagga i vårt sovrum i natt. Inget jag märkt av måste jag erkänna ;) Lika trött i alla fall.

Har inte hunnit skriva den där förlossningsberättelsen, som sagt tiden finns inte, ammar jag inte Gry så pussar jag på stora barnen, eller nattar dem eller klär dem :)

Så nu vill hon inte sitta där mer mitt lilla gryn och Viggo vill att vi ska se film och han lånar just nu ut sin stridsvagn till henne.. mina hjärtan!!!!

1 kommentar:

  1. Viggo är en generös storebror! :)

    Tack för fin bild på Gry! Det är roligt att få titta lite på henne och doften av bebis känner jag ända till Småland.

    SvaraRadera