lördag 19 mars 2011

Bebisbubblan

Sorry för att det inte skriv så mycket här. Men just nu är det fullt upp med att lära känna lilla Gry! Se till att alla barn kramas, matas och byts på och detta är ett evighetsjobb ;) när den ena har svalt maten så ska den 3:e ha och den 2:a har bajsat. Men det är ett underbart kaos, NU kommer vårt hem aldrig mer vara städat och om ni saknar mig kom å leta under tvättberget Orvar :D

Igår kom nog en släng av den där baby bluesen lite försenad men ändå, kände mig tömd på energi,inget flöt min väg igår och dessutom ville Grynet amma, amma, amma. När jag sedan upptäckte att det inte fanns färdig mat kvar till oss vuxna ja då kom det både en och två tårar på köksbordets vaxduk. Men som det allt som oftast gör så redde det till sig, barn blev badade och stoppade i säng och vid 22 kunde jag ta mig en macka och sedan somna i soffan.

Gårdagen bjöd även på fina besök och fina blommor! Sånt gör en alltid lite piggare å gladare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar