onsdag 30 mars 2011

Denna dagen ett soligt liv!

Och en gaska sur oliv.. då förvandlas hon till sur-Siv haha! Hon vill inte äta, hon har ont i munnen och allt är ganska jobbigt just nu. När något inte går hennes väg står hon och stampar med småfötterna och skriker med sin gälla röst ut sin frustration och missnöjje. Att sedan storebror tar detta tillfälle att retas lite extra gör ju inte att skriken blir mindre och lägre.. och till honom får man höjja rösten då han gärna blir lite för hårdhänt i lekens hetta. Han har börjat att puttas, sedan blir han jätteledsen när man säger åt honom, han vet att det är fel så det är ju bra. Mitt i detta kaos sover Grynet gott! Hon kan inte sova om det är tyst.

Vi inledde dagen med att lämna Viggo på dagis och på schemat stod utelek och skidor! Vi andra åkte vidare till fina A där vi fick både frukost nr 2 och fika :) När liv gick ordentligt in i trötthetsväggen så åkte vi hemåt. Nu vilar alla utom jag, borde lägga mig jag också så nu loggar jag ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar