måndag 24 maj 2010

Eller jo en del av mig vill ha regn för då sköljs det bort lite pollen och damm som retar min näsa och ögon. Idag landar Doris, Dagny och Karin på Kallax för att under veckan hälsa på alla oss här uppe och på lördag ska vi allihopa fira kusin Idas examen från LTU! Just det mamma fyller år och på söndag hoppas jag få en fiiiin present av min blivande make ;) Fler och fler har börjat tacka ja till bröllopet SKOJ! Nerverna börjar komma det fladdrar till i magen ibland när jag tänker på det. Jag vet att Johansson inte är nåt speciellt efternamn och flera har frågat varför vi inte tar mitt, men vi ville ha det så här av en helt speciell anledning som bara rör mig. Sen känns det lite speciellt ha få "hans" efternamnm inte så att han äger mig men jag är hans ur ett kärleksfullt perspektiv! Så klart är han min också :D

Våran häck ser misstänksamt död ut hmm får se om den måste kapas ner helt till hösten eller om vi gör det redan nu, måste bara prata med grannen eftersom den sitter ihop med hans del ser ju skumt ut om vi har en halv meter och han 2 meter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar