torsdag 31 december 2009

Så olika

men ändå lika! Det är våra små gryn det! Viggo kunde vi lägga i egen säng från ca 2 månader han sov större delen där och sen när han skulle ammas tog jag över honom och han blev kvar hos oss. Liv har vi prövat lägga själv, men hon vill somna nära eller när det gungar. Sen kan jag ju inte ha allt fokus på att få henne att somna själv i sin säng på kvällen det är ju ett barn till och våran middag osv. Vilket säkert gör sitt. Eller är hon för liten ännu? Vad säger ni?

Just nu somnar hon själv i babygymet,försöker ha en snuttefilt till henne, tyvärr tar hon inte tutten, den spottas ut om jag inte sitter nära och håller i den.. Så vi måste bara få henne att föstå nu att hon KAN somna själv då kanske sängen funkar snart. Men hon är ju bara 9 veckor och 3 dar, jag kanske inte kan förvänta mig så mycket mer av henne! Lilla dunet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar