lördag 5 december 2009

en helt vanlig lördag

valde vi att åka till lule, precis som vääääldigt många andra verkade det som..suckk då ska man inte ha vagn. När man minst letar ja då finner man och jag kom hem med ett par underbart sköna VARMA vinterskor, det sved i plånboken men jag kommer njuta när jag slipper frysa. Viggo Piggo fick tjocksockar, Liv ingenting. Fika/amning fick intas hos min faster då alla fik var knökfulla kl 14. Viggo roades med en disktrasa och ett dammigt skåp som han städade ;) än går han att lura! Nu har vi ätit fruktsallad med glass! barnen sover och jag sitter här och njuter lugnet-hon knorrar lite i sin gunga så strax är det amning som gäller. Försöker att inte tänka på molnet som hovrar över oss, B:s övningsvecka... Så nu lite mer surfande och Robinson :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar