tisdag 20 oktober 2009

Vitt utanför mitt fönster!!

JA! Det har snöat i natt :) men första snön stannar ju aldrig men jag tänker NJUTA!

Pricktestet igår var inte helt tillfredställande, det testades för fisk, ägg, mjölk. Tydligen kan man i nte (vill inte )testa pälsdjur och pollen förrän vid 2-3 år för att få ett rättvisande resultat. Så vi ska fortsätta undvika det vi tror han är känslig mot, vill säga katter, äpplen, tomater,ketchup. Råa ägg ska han defenitivt hålla sig undan i från det var den enda han reagerade på. Ungen satt still som en mus, lekte lite med en spelande larv, sa inte ett pip och var jätteduktig! Sen efterår blev han helt däckad och sov till 17.. Tänk allt som härjade runt i lillkroppen inte konstigt.

Som, jag förutspått så kunde man inte lita på vår son ;) igår klev han upp halv 8 och idag halv 7 (fast då hadehan gjort nr 2 så det var kanske inte så konstigt) sen kliver ju b upp på morgonen, så det kanske är ett helg fenomen att han sover länge? Vi får ju se, men i helgen ska han till farmor å farfar från fredag till söndag! Ska bli skönt med en paus, fast jag kommer väl sakna honom, inte kunna sova och ringa för många gånger ;)

Gårdagskvällen tillbringades hos fina T i sävast,på Gangstar klädparty, sen fikade vi surrade och det bjöds på många skratt :) Hoppas verkligen ni fått sova i natt.

Nu ska vi ta tagi denna dan får se vad den har att bjuda på!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag är så avis. Vill också vakna med snö utanför fönstret...vill också vakna i Boden ;o)

    SvaraRadera