fredag 2 oktober 2009

Nä nu jävlar!

Vilken kommun vi bor i , ingen lokaltrafik på helgen, ringde och fick detta svar " du vet det finns inget underlag, ingen som åker på helgen vi har provat, och nu när det är dåliga tider så räcker verkligen inte budgeten till. men vi ska lägga ny budget och disskutera nya förslag inom lokaltrafiken nu, och det är jättemånga som önskat bussar även på helgen!" men sa hon inte just att det inte fanns nån som åkte på helgen ??!? och jag betalar 20 kr för att åka 2 km nog fan måste det ju gå med vinst??

Ja så nu vet jag inte om vi orkar ta oss till öppet hus på B:s jobb i morgon, :( hade såå gärna velat se hudarna från F21...suck men mina fogar orkar inte gå hela vägen dit och hem och dessa hemska sammandragningar/förvärkar vill inte gärna att jag rör mig alls..AJ Både arg och lite ledsen.

2 kommentarer:

  1. Men alltså, någon måste du ju kunna åka med. Jag hade gärna skjutsat dig om jag bara var lite närmare...

    SvaraRadera
  2. tack! men det är ju det där med bilstol åt igg...

    SvaraRadera