tisdag 20 oktober 2009

Lokaltrafiken del 3..

jaha så måste jag bara få ur mig min ilska över att om ett par veckor kan jag inte nyttja lokaltrafiken alls på em om vi vill bort eller hem för då kör man med biogas bussar som bara har enkeldörr bak och hör å häpna EN TVILLINGVAGN GÅR INTE IN..det kunde de väl räkna ut med bakdelen?!? Jag fattar inte hur nån med rullstol kommer in?? Ringde Veolia och fick till svar att nä det hade man aldrig tänkt på..men jag kunde ju ringa innan och höra vilka tider dessa bussar går och undvika dem..jaha men om jag inte kan/vill åka hem/till stan då?? Eller om man har tider att passa? Nej detta övergår mitt förstånd VEM är det som bestämmer över denna kassa kommun.

1 kommentar:

  1. Galet! Tur att du är envis :o) Ge inte upp bara utan fortsätt att ringa och klaga från oss alla.

    Snart är ni fyra...så spännande!

    Stooooor kram

    SvaraRadera