torsdag 1 oktober 2009

Tidig middag för hela familjen

Då min lunch inte blev så mycket mer än en macka, viggo hungrig, och en B som inte ätit på 2 dar pga feber så blev det tidig middag på Fagernäs, korv å mackisar! Gott å enkelt alla var nöjda. Igg har tagit ett bad, leker lite i sitt rum, jag tror jag ska ge mig ut en kortis själv andas och känna lugnet. Blir inte långt då fogarna sätter stopp.

Efter en jättelugn och skön fm på öppnis då det inte var nästan någon där pga vattkoppor och flunsa.. så besökte vi biblo och jag fick med mig en trave hem! Har saknat biblo då det vart stängt för renovering sen maj. Men såå fint, fräscht, luftigt! Igg somnade... Sen köpte jag med mig lite fika från opalen och B var så snäll som orkade komma och hämta oss!

Nu är jag lite upprörd över att det inte verkar finnas någon lokaltrafik i denna stad på helgerna?!? What????? Då när folk är lediga..eller stackars dem som faktiskt även jobbar på helgen..SÅÅÅ SJUKT. Ringde kommunen men hon som kunde svara på frågor var bortrest till i morgon. Okej då kanske jag hunnit lugna mig och i en normal samtalston kan framföra mina klagomål.

Trodde igår kväll när vi la oss att NU nu har det satt igång, hade så onda sammandragningar, blev helt nervös och nojjig över igg och att jag var nog inte riktigt förberedd på detta ännu.. :)

Nu ut i höstkvällen sen mysa med en bok och te!! Och såklart B och en smörgås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar